به نام خدا 

سلام !‌

وبلاگ نوشتن بسیار جالب است مگر نه ؟‌

یادم نمی رود وقتی در دوران ابتدایی از دوستی شنیدم میتوان بدون صرف وقت یا هزینه ای به سادگی صفحاتی در شبکه جهانی ایجاد کرد و در آنها هر چه خواست نوشت ، و بعد همه انسانها می توانند آن نوشته ها راببینند ، شگفت زده شدم .

از ان موقع بسیار گذشته است ، اما هنوز این امر در نظرم شگفت انگیز است . فرض کنید صد سال بعد ( فقط فرض کنید ) فردی در مورد شما تحقیق می کند ( مثلا یکی از نوادگانتان ) آن وقت میتواند با مراجعه به آرشیو اینترنت افکار شما را بخواند ، انگار نه انگار سال ها از شما گذشته است ... وبلاگ همزمان مرزهای مکان و زمان را در هم میشکند . به همین خاطر جالب است . 

من هم تصمیم گرفته ام تا چیزهایی بنویسم . فعلا برنامه ای در مورد اینکه چه بنویسم و یا کی بنویسم ندارم ... ولی روی آن فکر خواهم کرد. 

خودم رو معرفی هم میکنم :‌ سید محمد جواد طباطبایی یزدی هستم !‌ در قم زندگی میکنم . به علم ، به خصوص فیزیک ، ریاضی و فلسفه علاقه دارم . ادبیات و تماشای فیلم از تفریحات منه ، داستان های علمی تخیلی میخونم و می نویسم . مدال طلای کشوری (نقره ی جهانی) المپیاد فیزیک رو  سال ۱۳۹۳ گرفتم ، فعلاً هم دانشجوی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف هستم . همین دیگه ... فعلا !‌