شایعات بسیاری مطرح شده بود که من مرده ام. دیروز چند نفری مرگم را بهم تسلیت گفتند و حسابی پکر شدم. این شایعات به طور مستقل از منابع گوناگون سرچشمه میگرفت. منابعی بعضاً خیرخواه امّا ناآگاه... منابعی که حتی تعریف یک موجود زنده را بدرستی در سال های نخست آموزش دبستان یاد نگرفته اند. عیبی ندارد اگر آن موقع یاد نگرفتید، الان میتوانید به ویکیپدیا مراجعه کنید:

موجودات زنده با عامل‌های زیر از غیرزنده‌ها متمایز می‌شوند:

  • پاسخ به محرک
  • تولید مثل
  • رشد
  • بقا و ترمیم خود
  • تنفس

میبینید... با تمام این تعاریف من زنده ام. البته مورد شماره ی 2 رو نه! حالا اینکه یه نفر چند وقت وبلاگش رو آپدیت نکنه که حتماً دلیل نمیشه مرده باشه، شاید درگیر امتحاناس، شاید درگیر زندگیست... باور کنید من زنده م... اگر این موضوع مهمی بود ویکیپدیا خودش آن پایین یک گزینه اضافه میکرد: آپدیت کردن وبلاگ.

خلاصه اینکه من زنده م... شاید جدیداً دستم از توی اشیاء رد بشه و بتونم یک کم(فقط یک کم) پرواز کنم. ولی باور کنید اونیکه توی قبرستان خارج شهر قم دفن کردن من نبودم... من زنده م... من... اوخ اوخ... کم کم انگشتام دیگه به کیبورد نمیگیره...